5 000 de euro

Kla_5117 De câteva zile mă tot gândesc ce aș face cu 5 000 de euro dacă i-aș avea.De jefuit o bancă,nu mă apuc,dar pot aplica pentru programul de loialitate de la Banca Transilvania de unde voi primi un card de cumpărături și voi aduna puncte STAR.Aș putea face cumpărături toată ziua în rate fără dobândă din toate magazinele partenere.Dar oare chiar îmi doresc asta?Oare asta m-ar face fericită cu adevărat?

batrani-4380 Să vă spun ce aș face eu cu acești bani dacă i-aș avea.Nu cred că aș fi pe deplin fericită cumpărându-mi fel de fel de lucruri doar mie,așa că voi cumpăra alimente și cele necesare bătrânilor care au fost abandonați și uitați de cei dragi,aș cumpăra rechizite și hăinuțe copiilor săraci.Mereu am considerat că trebuie să-mi ajut aproapele așa cum pot,iar asta îmi va aduce mult mai multă mulțumire și fericire decât orice alt lucru cumpărat pentru mine.Cu siguranță am nevoie și eu de multe lucruri,dar nu mă grăbesc să le achiziționez fiindcă Dumnezeu mi le dă pe toate la timpul lor,poate chiar când nici nu mă aștept.

carti Ce-aș  face cu 5 000 de euro dacă aș vrea să îi cheltuiesc pentru mine?Aș merge în lume să cunosc și alte relgii,naționalități,alți oameni.Aș călători și aș învăța foarte multe.Un alt lucru pe care l-aș face cu o parte din acei bani,ar fi achiziționarea de cărți de dezvoltare personală și mi-aș deschide un club de acest gen în orașul meu să ajut cât mai multă lume să se descopere.

nicolae_balcescu_-_cadouri_FO a treia variantă de a cheltui acei bani ar fi cumpărarea de cadouri pentru cei dragi.Ador să fac daruri celor dragi.Mă simt așa bine când ei îmi zâmbesc.Îmi iau energia și liniștea sufletească din fericirea lor.Cred că primul lucru pe care l-aș face,ar fi acela de a-mi duce părinții într-o vacanță fiindcă a trecut ceva timp de cand nu și-au mai luat una.În plus,mi-aș lua fratele și am sări din avion cu parașuta(ne dorim foarte mult asta).

Orice variantă aș alege,m-aș simți pe deplin mulțumită fiindcă,după cum se observă,în fiecare variantă este prezent aproapele meu.Programul STAR oferă atâtea posibilități încât mi-ar fi greu să decid ce variantă aș prefera mai mult.

Tu ce ai face daca te-ai trezi într-o zi cu 5 000 de euro?Care ar fi prioritățile tale și ce ai cumpăra?

Anny MT


Articol scris cu mare drag pentru cea de a șaptea probă a SuperBlog 2015 în colaborare cu Banca Transilvania.

Lasă un răspuns

