Parfum de adio

1d95256c851403c3aeddcac629f1fd12

Era tăcută când și-a făcut bagajele să plece.Stăteam pe colțul patului cu bărbia sprijinită de mână.M-a privit o clipă din tocul ușii și a plecat.A închis ușa și a lăsat totul în urmă.Din prezentul și viitorul ei,am devenit trecut.Nu am înțeles nici acum de ce m-a lăsat singur să rătăcesc pe drumurile pe care ne plimbam în doi.Zile în șir m-am gândit la ea.Fără să-mi spună o vorbă,a luat tot și a plecat.M-a luat pe mine cu ea, a împachetat fiecare amintire și m-a transformat în fost.A plecat ca și cum nici nu am existat in viața ei,ca și cum nu aș fi fost omul cu care și-a împărțit atât bunele,cât și relele.Mi-a lăsat doar amintiri,regrete și un parfum de adio.La plecare,și-a lăsat pe noptieră parfumul ei preferat  Parfumul Mad Potion.

superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblog

Parcă a vrut să-mi amintesc de ea mereu.A vrut să-mi lase ceva care mă va tulbura mult timp după plecarea ei.Și a reușit.În fiecare dimineață,am desfăcut cu grijă cutia în care se afla parfumul magic.În fiecare dimineață miroseam acel parfum și parcă îmi mai stingea dorul.Când îl miroseam,simțeam cum îmi umplea golul din suflet.Îmi amintea de primele clipe de când ne-am intalnit,îmi amintea de toate trăirile si emoțiile.Nu îmi venea să cred cât am ajuns să țin la ea.Mi-a intrat sub piele,mi-a dezgolit sufletul,mi-a ajuns la inimă, m-a lăsat să zac în marea de dor.Parfumul mă purta pe meleaguri străbătute împreună.Eram pierdut în trecut.Eram rătăcit în trecut cu ea.

Două minute în fiecare dimineață.Două minute care mă făceau să traiesc.Două minute care mă țineau lângă ea.De fiecare dată sfârșeam prin a o suna.Dar în zadar sunam.Ea nu îmi răspundea.Ea nu mai avea timp pentru mine,așa cum nici eu nu am avut pentru ea în timpul relației noastre.Eram chit.Am înțeles-o.Târziu,dar am înțeles-o.Începusem să fac acest ritual cu sticluța fermecată și seara.În fiecare seară îmi parfumam perna ca să pot adormi,să o simt aproape.Adormeam cu gândul la ea.Îmi curgea prin vene.În vise era a mea.În vise eram fericiți.În vise….Și mă trezeam debusolat,lipsit de puteri.Dimineața realizam că ea a plecat pentru totdeauna.Și totuși..au rămas iluziile,regretele,speranțele deșarte.Poate că e prea târziu să-mi pară rău.Ea nu va mai veni.Ea nu va mai fi a mea.Ea a plecat.

Se spune că dragostea e ca un fluture:dacă fugi după el,se va speria și nu îl vei prinde niciodată.Însă dacă stai și aștepți,fluturele se va așeza pe umărul tău.Eu am fugit după dragoste.Eu am fugit după fluture.Eu nu am avut răbdare.Eu am pierdut-o.

Acum rătăcesc singur pe străzile aglomerate,căutând-o.Câteodată îi simt mirosul și o caut în mulțime.O caut și n-o găsesc. CăSteodată mă prinde ploaia și-mi acoperă lacrimile pe care le vărs pentru ea,pentru noi.Târziu am înțeles că e sufletul meu pereche.Târziu am înțeles că trebuia să o opresc din drum..dar…am fost laș,orgolios,egoist.Iar ea…ea mi-a lăsat doar un parfum de adio,un parfum care îmi va aminti toată viața de o iubire pierdută.

Sursă foto: Pinterest

                                                                                                                     Anny MT


Articol pentru SuperBlog 2015

Lasă un răspuns

