Călătoriile mele

„Călătoria de o mie de mile începe cu un singur pas.”Lao Tzu

d08165952cb34aaaa2ca91efd4963bd1În viaţă am avut parte de foarte multe călătorii care m-au ajutat să devin ceea ce sunt astăzi.Am cunoscut tot felul de oameni, din mai multe regiuni ale ţării, fie ei adversari sau prieteni, de la fiecare am învăţat câte ceva.Prima mea călătorie a fost totodată şi prima competiţie naţională la Reşiţa, un oraş foarte frumos şi bine organizat cu oameni foarte prietenoşi, care ştiu să aprecieze şi să respecte sportivii. Experienţa mea la Reşiţa a fost de 7 zile, 7 zile aparent plictisitoare şi tensionate. Din cauza emoţiilor şi stresului credeam că nu o să mă pot bucura de atracţiile oraşului.N-a fost aşa. Am vizitat „Muzeul Locomotivelor cu aburi”, „Muzeul Banatului Montan” şi m-am distrat de minune.Zilele au trecut foarte repede şi m-am trezit în ziua competiţie emoţionată şi bulversată, fiind la primul concurs de acest calibru.Cu mult calm şi ambiţie am reuşit să scot un rezultat bun.Eram mândră de mine şi de toată munca mea.

Sunt o călătoare în această lume. Dupa experienţa de la Reşiţa, am prins gustul călătoriilor. Am continuat călătoriile în ţara noastră frumoasă, România.Am căutat de multe ori oferte turistice şi am ales tot ce mi-a făcut cu ochiul.De cele mai multe ori, însă, am mers cu familia în călătorii. Au fost experienţe de neuitat. Am vizitat Salina Turda, Salina Praid, Salina Cacica, toate castelele din ţară, am cutreierat Transalpina şi Transfăgărăşanul în lung şi-n lat. O nebunie.

Să vă spun ce am păţit într-o astfel de călătorie. Eram în Braşov. Veneam de la Turda şi voiam să mergem spre casă, la Botoşani. Fiind noapte, am cam încurcat drumul şi în loc să mergem din Braşov spre Bacău, am mers spre Buzău. Am mers cam 35 km până ce am realizat că drumul ales de noi era unul greşit.Panică mare. Ora 12, noi într-o beznă totală. Ce să faci? O iei de la capăt. Conduci înapoi. Altă aventură, altă călătorie.

În toate călătoriile am avut câte ceva de păţit. Spre exemplu, pe Transalpina, o turmă mare de măgari ne urmărea maşina. Ce ne-am mai distrat. Tot pe Transalpina, când să ajungem la cazare, am rămas fără benzină, iar cel mai apropiat Peco era abia la 10 km.Aşa am făcut autostopul şi am rezolvat problema. În Salina Turda a fost o senzaţie foarte faină atunci când ne-am plimbat cu barca pe lacul sărat. Pe Cheile Bicazului, mereu îi era rău cuiva din maşină. Focuri de tabară la miezul nopţii, lampioane aprinse, grătare, plimbări cu barca, cu bicicleta. Orice am încercat.Sunt o aventurieră şi-mi plac călătoriile.

VacanteSpeciale.ro-Istanbul-sunset-250x250Recent, mi-am făcut un #jurnaldecălătorie în care mi-am scris toate nebuniile, toate locurile pe care le-am vizitat şi toate locurile la care visez (deocamdată) să le vizitez.

Tot recent, am început să caut circuite turistice  să încerc şi eu ceva nou. O prietenă mi-a povestit de programul Work and Travel USA , un program de schimb cultural, care permite studenţilor la zi din diferite ţări ale lumii să meargă în vacanţa de vară în Statele Unite pentru a lucra şi a călători, un program la care a participat şi ea, şi de la care a avut multe de învăţat. Am zis: De ce nu? Următoarea mea călătorie va fi pe meleaguri străine, unde cu siguranţă mă voi distra, dar voi învăţa şi foarte multe lucruri.VacanteSpeciale.ro1_-250x250

Articol pentru SuperBlog 2015

Surse foto: Pinterest şi SuperBlog Proba 16.