Workshop despre importanța dezvoltării personale la Royal Boutique Hotel Poiana Brașov

Cu toții știm că pentru a ne simți bine în pielea noastră este necesar să parcurgem câțiva pași importanți: de la iubirea de sine, încredere, până la dorința de schimbare ajungând la un singur lucru: dezvoltare personală. Dar, oare cât de greu ne este să recunoaștem că avem nevoie să ne dezvoltăm emoțional, profesional, personal?

-Bună, Cecilia. Ce faci?

-Bună, Emma. Încerc să organizez workshopul de luna viitoare despre importanța dezvoltării personale. Tu ce faci?

-Bine. Am venit la terapie? Ca de obicei?

-Ahh…Da. Iartă-mă, dar am uitat. Am atâtea pe cap cu organizarea asta. Putem să reprogramăm, te rog?

-Bine. Aștept telefonul tău. Spor.

-Mulțumesc tare mult. Ne auzim.


Ce greu e să organizezi un așa eveniment. Trebuie să pun totul la punct, mai ales că am ales și o locație superbă . Toți participanții vor avea cazare la Poiana Brașov, unde vom fi aproape unii de alții pentru 2 zile. Dar până a ajunge în ziua evenimentului, trebuie să mă ocup de foarte multe detalii care fac diferența. Sunt psihoterapeut și am grijă ca cei care mă aleg să îi ajut într-un moment dificil al vieții, să fie mulțumiți și mai ales să plece cu un bagaj de informații, lucruri de făcut, de schimbat. Să-și dorească să fie ei la superlativ.

Pentru ca evenimentul să fie unul de succes, am ales salonul de evenimente Brașov deoarece știu că nu voi da greș. Locația este una superbă, unde cei prezenți se vor putea deconecta de la cotidian, vor asculta, vor respira aer curat, se vor distra, vor face cunoștință cu ei, vor afla ce le place și ce nu, care sunt problemele, ce facem să le rezolvăm, cum gestionăm situațiile conflictuale. Promit să dezvolt acest subiect în următoarele articole. Până atunci, ne întoarcem la organizarea propriu-zisă a evenimentului. În primul rând, îmi doresc tare mult ca decorul să fie unul special. Iubesc natura și tot ce reprezintă ea, iar tema principală va fi: mai aproape de natură, mai aproape de mine. Voi alege să decorez sala cu multe flori, iar culorile predominante vor fi lila și roz pudrat, asta pentru că oferă o atmosferă caldă, prietenoasă. Scaunele vor fi ornate cu funde, iar mesele vor avea bilețele cu numele fiecăruia și un citat care să le pună zâmbetul pe buze. Fiecare masă va avea câte un număr scris caligrafic pe sticlă, dând un aer clasic, dar totodată ceva unic, special. La intrarea în salon,pe lângă baloanele în formă de arcadă,  va fi prezent un buffet care va cuprinde sucuri de fructe proaspete, cât și fructe sculptate în diferite forme. Pentru cei mai pofticioși, va fi pregătită o fântână arteziană cu ciocolată belgiană. Tot la intrare se va afla un colțișor de rai, unde participanții vor putea socializa și face poze pentru albumele foto, dar și o listă unde sunt afișate locurile în funcție de înscriere.

1

Pentru eveniment m-am gândit că am nevoie de un laptop și un videoproiector pentru a putea prezenta temele abordate în acest workshop. Voi avea un flipchart unde voi nota ideile principale, cât și dezbaterile care vor avea loc pe temele propuse. Totodată, am ales să am o tablă portabilă de dimensiuni medii pentru a putea împărtăși păreri personale despre workshop la finalul acestuia, teme de interes care necesită o abordare mai amplă în viitor, minusuri și plusuri, cât și sugestii de îmbunătățire. Totul se va desfășura în anonimat, iar fiecare va scrie ce va simte cu adevărat fără inhibiții, teamă, rușine.

Mâncarea. Știu că vă întrebați: Dar nu mâncăm și noi ceva? Bineînțeles că da. Și pentru asta, am ales un mic dejun copios înainte de a începe workshop-ul pentru a putea să prindem puteri. Cafeaua nu este nici ea absentă și vom avea mai multe sortimente: de la cafea la ibric, la espresso, până la cafea turcească făcută pe nisip. Totodată, vom avea în meniu și sucuri naturale din fructe și legume, dar și ceai din diferite țări. La prânz vom servi o mică gustare, iar seara, seara va fi petrecere. Îmbrăcați lejer, fără a se cere o ținută formală, ci o ținută în care să ne simțim cel ma confortabil, poate fi și în pijamale, vom face concursuri de dans, karaoke, dar și momente artistice la alegere. Seara va fi una specială pentru că vom lega prietenii, vom împărtăși experiențe, gânduri. Vom lua cina împreună, care va consta într-un meniu clasic și ușor sofisticat, dar delicios: propun rață la cuptor cu prune și pere și vom mai vedea în funcție de dorințele fiecăruia ce vom alege ( voi realiza un sondaj pentru a putea decide care va fi meniul exact pentru a fi pe gustul tuturor).

Ringul de dans va fi unul special cu multe lumini și vom avea și baloane de săpun. Vom avea muzică de toate genurile, dar ce e mai excelent e ca vom avea un band care ne va încânta. Nu vă spun nimic deocamdată, rămâne surpriză. Tot ce pot să vă spun este că vom avea un saxofon, jazz..și mai departe vă las să vă imaginați.

Desigur că surprizele nu se opresc aici. Vom avea o rubrică de recomandări de cărți de dezvoltare personală, vom avea chiar și spre vânzare unele dintre aceste cărți ( la un preț avantajos), vom viziona un filmuleț despre ce ne motivează să ne trezim dimineața, și bineînțeles, vom organiza o tombolă unde marele premiu va fi o excursie în India. Și, ca să nu fiți triști, fiecare va primi câte un premiu surpriză. După petrecerea pe cinste, ne vom relaxa și ne vom odihni chiar în hotel. Participanții vor fi cazați câte doi în cameră ( în funcție de gen: femeie cu femeie, bărbat cu bărbat).

V-am prezentat în mare ceea ce se întâmplă în culisele unui eveniment organizat. Este multă muncă: de la organizarea programului, meselor, decorarea sălii, pregătirea meniurilor, stabilirea temelor, intravederile cu diverși oameni care se ocupă de decorat, amenajat, cu distribuirea de flori, cu oameni care se ocupă de partea tehnică pentru a stabili detaliile, până la scrierea de mailuri către fiecare participant răspunzând la diverse întrebări. Când este vorba de a organiza un eveniment, pun foarte mult suflet, lucrez mereu în echipă pentru că altfel nu aș face față și mă străduiesc pe cât posibil ca oamenii care mă aleg să fie bucuroși, împliniți și mai fericiți după o așa experiență.

14


Articol scris pentru SuperBlog 2019- Proba 19 -Cum am devenit organizator de evenimente

Royal-300x300

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s